MANIA by FALL OUT BOY | هاع؟ بذار پلی‌ش کنم... الان صدای من پخش می‌شه یعنی؟ :: استیو

استیو

می‌شه بریم یه جا، زندگی نمیره؟

MANIA by FALL OUT BOY | هاع؟ بذار پلی‌ش کنم... الان صدای من پخش می‌شه یعنی؟

فکر کنم از این آهنگا لذت نمی‌برین اگه:

آهنگ انگلیسی گوش نمی‌دین.

ریتم آهنگ خیلی براتون مهمه و به متنش اهمیت کمتری می‌دین.

پانک و آلترنیتیو و راک و اینا دوست ندارین.

 

پیشنهاد می‌کنم گوش بدین اگه:

برعکس همون چیزایی که بالا گفتم بهتون =)

 

+اونایی که من گذاشتم، با کیفیت آیتونزن و فرمتشون m4aه.

 

خیلی زور زدم که یه پست جمع و جور بنویسم، واسه کل آهنگای بند فال‌اوت‌بوی، یه متن رو هم کامل کردم و آماده‌ی انتشار بود، ولی خب فکر می‌کنم در حقشون اجهاف(؟)(بعدا نوشت: استاد علی تصحیح می‌فرمایند، بنویسید اجحاف) شده بود، اگه هروقت حوصله کردم درست و حسابی درمورد یکی از آلبوما بنویسم حس بهتری خواهم داشت.

خب، من خیلی قبلترا اتفاقی یه ترک ازشون شنیدم و دوستش داشتم، ولی نه اون‌قدر که گوش کردن بقیه‌ی آهنگاشون تو اولویتام باشه. گذشت و واسه یکی از آلبومای استاد پسنجر گذرم افتاد به سون‌تونز، اون‌جا هم چشمم افتاد به آلبوم MANIA. آره خلاصه، گرفتمش و نصفه دانلود شد و منم گفتم خیالی نیست، رفتم سراغ همون چندتاش.

 

HOLD ME TIGHT OR DON'T

این ترک اولش منو دیوونه کرده بود، هرچند اون‌موقع که گوشش دادم اصلا و ابدا تو فازش نبودم ولی خب خیلی باحاله، بسی دوستش داشتم، برای شروع آلبوم پیشنهاد می‌شود. I never really feel a thing ... کلا قشنگ بود دیگه، گوش کنین، و عمیق. یه چیزایی هست که فکر می‌کنی فقط تو وجود توه و وقتی تو یکی دیگه هم می‌بینیش واقعا ذوق‌زده می‌شی! جفت‌حس و حالت‌ناخودآگاه و ارتباطش با ربات شدن و اینا، همه‌شون کلمه‌های گنگ آهنگ رو برام معنی می‌کردن.

The last of the real ones

آهنگای عشقانه‌ی زیادی نیستن که من باهاشون مشکل نداشته باشم و حس کنم خیلی به حس قلبی من نزدیکن، اینم یکی از اونا بود. متنش رو خیلی دوست داشتم و واقعا حسش می‌کردم، خیلی، اون‌موقع بیشتر از همه دوستش داشتم. اون‌جاها که می‌خونه

... I know this whole damn city thinks it needs you
But not as much as I do...

... I am a collapsing star with tunnel vision
But only for you...

Stay frosty royal milk tea

این رو هم بسی دوست می‌داریم، قشنگه. ریتمش بیشتر، متنش هم.

اون‌جا که می‌گه

All princes don't become kings..

قشنگه می‌گه، یا اون بخشش که

... I testify if I die in my sleep
Then know that my life was just a killer dream...

 

Church

خیلی آهنگ لطیف و قشنگی بود، زیاد.

I love the world but I just don't love the way it makes me feel
Got a few more fake friends
And it's getting hard to know what's real
And if death is the last appointment
Then we're all just sitting in the waiting room
I am just a human trying to avoid my certain doom

 

Young and menace

آهنگ باحالی بود خداییش، شروع آهنگ، به عنوان شروع آلبوم واقعا هنرمندانه بود.

... And we were never supposed to make it half this far...
... And I lived so much life, lived so much life
I think that God is gonna have to kill me twice...
... Woke up on the wrong side of reality
And there's a madness that's just coursing right through me...

Champion

نمی‌دونی به عنوان به آهنگ انگیزشی گوشش بدی یا باید باهاش طغیان کنی یا به اهداف زندگیت فکر کنی یا، اصلا خیلی خوبه مثل باقی آلبوم.

I'm a champion of the people who don't believe in champions...
... I'm just young enough to still believe, still believe
But young enough not to know what to believe in...
... If I can live through this
I can do anything...

Wilson (Expensive mistakes)

I was Gonna say something that would solve all our problems
But then I got drunk and I forgot what I was talking about...

... I know it's just a number but you're the 8th wonder
I'll stop wearing black when they make a darker color...

... If we hadn't done this thing, I think I'd be a medicine man
So I could get high on my own supply whenever I can
And I became such a strange shape, such a strange shape from trying to fit in...

 

آره خلاصه، گذشت و این‌قدر این آلبوم رو دوست داشتم که رفتم همه‌ی آهنگای بند رو بگیرم، همین آلبوم رو هم دوباره گرفتم، این بار کاملش رو، با سه تا ترک آخر که دانلود نشده بودن.

Heaven's gate

برا یکی که اینگلیسیش خوب نیست بذارینش، بعد بگین داره می‌گه بهم بوس بده! ...give me a boost...

Sunshine riptide

وای، این یکی که خیلی باحاله! مهمترین ویژگی مثبت اینا، متن قویشون و در راسش، جملات نغزشون. بعضی از آهنگاشون هستن که در کل حرف جذابی برام ندارن، ولی چندتا جمله‌ی ظاهرا بی‌ربط و خیلی خفن دارن که واسه همونا آهنگو دوست دارم. جام نغزترین ترک هم تقدیم می‌شه به ایشون! حرفای جالب زیادی داشت. مثلا یه جا می‌خوند

She said I will love you till I ...

 

تو جای خالی چی می‌ذارین؟ هوم؟ من اول فکر کردم گفتش till I go. بعدش هی برگشتم عقب و دیدم نه بابا، می‌گه

She said I will love you till I don’t!

این جاش رو که شنیدم، یه حس قدیمی فوق‌کوتاه خورد تو صورتم. تو کسری از ثانیه می‌خوای بری به یکی بگیش و تو کسری از اون کسری از ثانیه می‌شینی سرجات و ساکت می‌شی.

آره خلاصه، قشنگه، تو این آلبوم تنها ترکیه که توش همکاری دارن و من اصلا با صدای اون یکی پسره حال نکردم، کلا صداهای این سبکی رو دوست ندارم، چه برسه به اون لحن مسخره‌ی اولش، ولی خب آهنگ قشنگیه.

I don't even have my own attention
You say "please don't ever change"
But you don't like me the way I am
The sign says don't tap the glass
But I read it in reverse, ssalg eht pat t'nod syas ngis ehT
(خلاقیتش رو حال می‌کنین جان من؟ چندتا آرایه داشت؟!)
The world tried to burn all the mercy out of me
But you know I wouldn't let it
It tried to teach me the hard way
I can't forget it
Driving down the coast again
The pills are kicking in
The pills are kicking in...
... 'Cause I'm stuck in the sunshine riptide
Dancing all alone in the morning light...

 

و، نگم براتون از ترک آخر، فعلا که بیشتر از همه‌ی آهنگای بند این رو دوست دارم، هیچی درموردش نمی‌گم، خودش همه‌چی رو می‌گه، آخ، فقط گوشش بدین دیگه،  Bishops knife trick.

 

 

بذارین از اسم آلبوم هم بگم. اول فکر می‌کردم اسم دختره :| می‌دونستم منیک یعنی دیوونه، ولی نمی‌دونم چرا به ذهنم نرسید که اسم آلبوم رو این‌طوری معنا کنم، روان‌گسیخته!

داشتم به مامان می‌گفتم اگه یه روز از پرورشگاه یه دختر خیلی کوچولو گرفتم که هنوز اسم نداشت، اسمش رو می‌ذارم مانیا (می‌دونم تلفظش منیاست، ولی اسم بچه رو که نمی‌شه گذاشت منیا!)، مامان هم گفت اسم یه بیماری روانیه، یکی از انواع شدید اختلال دوقطبیه، انگار با اختلال شخصیتی فرق داره، تو اختلال چند شخصیتی، ویژگیای شخصیتی عوض می‌شه، این‌جا همون آدمی ولی هرازگاهی می‌ری زوم می‌کنی رو یه قطب از وجودت. گاهی رو قطب دنیا دو روزه زوم می‌کنی و می‎زنی زیر آواز و سعی می‌کنی به هیچ‌چی اهمیت ندی و فقط شاد باشی، بعد یهو همه وجودت می‎شه قطب منفی‌پردازت و پر از پوچی می‌شی و تیغو برمی‌داری و می‌کشی رو مچت، خلاصه که، آقا یکی بیاد منو بندازه تو سلول منیاییای تیمارستان!

شایسته‌ترین اسم برای آلبوم بود، داره داد می‌زنه و بوم‌بوم درام و صدای گیتارالکتریک داره کرت می‌کنه و از اون‌طرف داری غمگینترین کلمات ممکن رو می‌شنوی.

مسخره‌ست ولی اسم آلبوما خیلی برام مهمه، از بین آلبومای خیلی‌موردعلاقه‌ام هم اسم هیچ‌کدوم‌شون، اسم یکی از ترکا نیست. یعنی چی آخه؟ اولا که آلبوم خودش باید وجودیت و شخصیت داشته باشه، باید منسجم باشه، این‌که این آهنگا دارن با هم و تو یه لباس منتشر می‌شن باید دلیلی بالاتر از هم‌زمانی داشته باشه، یه روح مشترک که تو اسمش خلاصه بشه. وقتی اسم یکی از ترکا رو می‌ذارن رو آلبوم، حس می‌کنم اسم پیدا نکرده بودن برا آلبومشون و گفتن بذار اسم این ترک قشنگه رو بذاریم! قرار هم که نیست کل آلبوم تو یه ترک خلاصه باشه؟

فعلا این آخرین آلبومشونه، بعضیا می‌گن ممکنه آلبوم آخرشون باشه. صدای پاتریک، خواننده‌ی بند، به شدت پخته شده. کلا صداش رو دوست دارم و واقعا قویه، ولی خب این‌جا خیلی رشد کرده بود. در کل صدا برای من خیلی مهم نیست، همین که به عنوان صدای هنجار یه خواننده بشه بهش گوش داد برام کافیه و بیشتر چیزی که می‌خونه برام مهمه، ولی این بشر توانایی صداش فوق‌العاده‌ست. یه‌جاهایی که لحنش رو واسه موضوع و حس عوض می‌کنه انگار یه نفر دیگه می‌شه، اول من شک کردم که نکنه آلبوم بیشتر از یه خواننده داره. و حس صداش، موقع داد زدن هم تموم احساسات رو می‌تونه منتقل کنه. من آهنگای لینکین‌پارک رو دوست داشتم ولی وقتی داد می‌زدن دیگه نمی‌تونستم با آهنگ ارتباط برقرار کنم و فعلا فاصله گرفتم ازشون، ولی خب، داد زدنای پاتریک رو حس می‌کردم!

خلاصه که، بگوشیدش که خیر دنیا و آخرت رو در پی داره =)

راستی اگه واسه دانلود از تلگرام راحتترین، ملوبات (@melobot) هم آهنگاشون رو داره.

(یه عکس هم بود که چند ثانیه بعد از این بود، دارن مسخره بازی درمی‌آرن و اون دود بنفش جلوشون رو کنار می‌زنن و الکی سرفه می‌کنن، بامزه‌ست، پیداش نکردم الان.)

پ. ن. اول. هعیی، به‌خاطر چندتا تجربه‌ی بیرونی تلخ، و درونی بسیار تلختر حس بدی به معرفی آهنگایی که خیلی دوست دارم پیدا کردم، ولی خب، از کیه که یکی رو گیر نمی‌آرم که آهنگای فوب(FOB، مخفف fall out boy. احساس کلمه‌ی فوبیا رو منتقل می‌کنه، نه؟) رو گوش بده و باهاش ازشون بگم، دیگه نوشتم دیگه، بی‌خیال!

پ. ن. آخر. یه حسی بهم می‌گه که پستای این مدلی رو بزنم صفحه‌ی اول منتشر نشه، که براتون ستاره روشن نکنه، چون احتمالا برای خیلیاتون حوصله‌سربره و ردش می‌کنین و نمی‌خوام این‌طور باشم و بشه، هم؟

 

+فکر نمی‌کنم واژه‌ای به اسم لیریک‌پیک وجود داشته باشه، ولی خب حالا ابداعش می‌کنم =) یعنی عکسی که شامل متن آهنگ باشه! اگه واژه‌ای داشته قبل از این به منم بگین. برای دسترسی راحتتر به متن آهنگا:

داره داد می‌زنه و بوم‌بوم درام و صدای گیتارالکتریک داره کرت می‌کنه و از اون‌طرف داری غمگینترین کلمات ممکن رو می‌شنوی

دیگه من چی بگم شما خودت خیلی خفن این آلبوم رو توصیف کردیD:

اعع دوست داشتیش؟‌ :)))))))))))

هنوز که هنوزه واقعا حال می‌کنم باهاش. :"""""")

منم باهاشون حال میکنم مخصوصا آلبوم های اولشون

 

آره آره... اون قدیمیاشون هم چیزای خاص و باحالیه، هرچند این آلبوم MANIA رو نسبت به اولیا بیشتر دوست داشتم من.

عه با تیلورم مشکل دارین که ×____________×

در مورد دخترای خواننده و اینا، به صورت پیش‌فرض من یا نمی‌شناسم‌شون، یا اگه یه ذره می‌شناسم‌شون پس ازشون بدم می‌آد :دی!

سلام !

من همین الان فهمیدم با شان مندز مشکل دارید !!! چرا ؟ 0______0

سلام!
به خودش نقدی ندارم، آهنگاش نسبتا قوین، بعضیاشون واقعا قشنگن، فقط چون چندبار خودش و آهنگاش باعث شدن خاطره‌های بدی برام ایجاد بشه، دیگه کلا ازش خوشم نمی‌آد.

اع اهان😩

 

پروسه پیچیده ایه

 

منم کلا زندگیمو ریختم رو لپتاپ برا درس😌 اهنگامم همینجا گوش میدم😐

 

ولی تصور اینکه یه روز وقت نکنم اهنگ جدید گوش بدم از درون منو میپوکونه😐😢

آره، خودمم اذیتم :دی ولی منم یه سری با لپ‌تاپ گوش می‌دادم، نمی‌دونم، هیچ حس خوبی نداشتم.

می‌گم، بحث وقت کردن نیست! مثلا من از اون روز کلی وقت هدر کردم، فقط فرصتش نبوده این وقت رو پای موزیک بذارم.

ببخشید دیگه معذرت 😐

 

 

خدایا ینی وقت نداری سه دیقه اهنگو گوش کنی😐 دیگه صحبتی ندارم واقعا

خواهش می‌کنم :دی

نه! نه که وقت نداشته باشم، ولی آهنگ‌گوش‌دادن‌هام خیلی پیچیده‌ست. اولا که با لپ تاپ و گوشی دکمه‌ایم نمی‌تونم گوش بدم، خوشم نمی‌آد. بعدم این که فقط با گوشی هوشمندم گوش می‌دم که جدیدا ازش استفاده نمی‌کنم خیلی، هر از گاهی روشن‌ش می‌کنم. بعد وقتایی که روشنش می‌کنم، آهنگایی که تازه دانلود کردم رو هم روش می‌ریزم و گوش می‌دم.

عاقای استیو!بدون توجه به اینکه راک و غیره و ذلک میپسندی ،یدونه پاپ پیدا کردم که خیلی به دلم نشست ،برات فرستادم دوست داشتی گوش بده:)

پ.ن:متنش کلا از مسیولیت من خارجه ;Dhttp://mediak.ir/lana-del-rey-cinnamon-girl/

اوه، من تو ترکمممممم =/ نکنین این کار رو با من :دی
دانلود کردم، ببینم کی قسمت می‌شه گوش بدم :دی

انشالا

 

 

پس با تیلور هماهنگ میکنیم یه زنگ بزنه نظرتونو عوض کنه😁

 

 

کم سعادتی فرد خاص هس☺ (نمیدونم فرد خاص کیه کجاس،به کسی برنخوره)☺


بعید می‌دونم مثمر ثمر واقع بشه :دی

بعله، همین‌طوره! البته کم سعادتی خودم هم هست احتمالا و یک عالمه دلیل ملیل :دی

انسانیم

 

من یه مدرسه رو سوییفتی کردم بعد شما همچنان با بدبخ مشکل داری😒😔

 

اره تو اینستا که همه دنبال ویو و فالوور و... تلگرامم که بنظرم لوث شده😔 اتفاقا وبلاگ باحالتره

بهرحال جالبه که ادم بخشی از زندگیشو ثبت و ضبط کنه

به به، انسانی، رشته‌ی بسیار خوبی‌ست! ایشالا یه دانشگاه و رشته‌ی خفن به زودی.

مشکلِ من شخصیه، درونیه، فکر نمی‌کنم خود تیلور هم باهام حرف بزنه بتونه نظرم رو تغییر بده :دی

آره، کاملا موافقم، امیدوارم وبلاگ اون‌طوری نشه...
اوهوم، آره، جالبه! البته من همیشه ترجیح می‌دادم این ثبت و ضبط وقتی حس قاطی‌ش می‌شه با جمع نباشه و با یه فرد خاص باشه، ولی خب فرد خاص همیشه نیست که :دی

اهان این پستتو پیدا کردم😁

 

خاننده های ناشناس که یه سرچی بکنن کنکور😐 سر ازین وبلاگای خفن درمیارن😁 فک نمیکردم هنوز وبلاگ ها وجود داشته باشن با وجود تل و اینستا و .....

 

اما فهمیدم که چه ادمای جالبی وجود دارن😊 راستی رتبه کنکورتم تبریک میگم

چقد ادم خوشحال میشه میبینه تو این شرایط افتضاح کسی موفقیتی بدس میاره😁

 

پ.ن:هرکی تیلور گوش نمیکنه با من حرف نزنه😐 اصا تو کتم نمیره عاقا

😄😊.

آره، برای من هم اون اوایل یه کم عجیب بود، ولی خب محیط این‌جا تمیزتر و سالم‌تر و صمیمی‌تره، و این خیلی مهم بودش برای من.

ممنووونم ممنووونم، ایشالا رتبه‌ی بهتر شما. بپرسم رشته‌ت رو؟
باز هم ممنوون، ایشالا همیشه به خوشحالی :دی

پ.ن: من با خودش و آهنگاش و اینا هیچ مشکلی ندارما! مشکلم شخصیه، حتی هیچ ربطی به شخص خودش هم نداره، مشکل از خودمه بیشتر :دی

چه پستی بود خداوکیلی‎:)‎به قول دوستمون برهان خلف منم لینکین پارک بود‎:)‎مخصوصا اهنگ lost on the echoاون موقع فکر میکردم چه بندی واقعا!بهترین راک خونای جهانن و البته هنوزم سر اون عهدی که بستیم هستیم‎:)‎خدایش هم بیامرزع چسترو حیف شد‎:(ولی بازم بانو تیلور سویفت کراش موسیقیاییمه‎:)‎.

please picture me on the weeds before I learn civility 🏫

اع، نشنیدم این آهنگه رو متاسفانه، ولی رفتم اون آلبوم Meteoria رو کامل گوش دادم، و وااااقعا خیلیی قشنگ بودن، خیلی! فکر نمی‌کردم این‌قدر ازشون خوشم بیاد. این آهنگیشون که گفتین رو هم می‌رم گوش می‌دم به زودی حتما.
آرههه، حیف کرد خودشو واقعا. تو اون آلبومه بیشتر کرس آهنگا رو می‌خوند، با اون صدای خشدارش وقتی دااااد می‌کشید! Sometimes I need you to STAY AWAY FROM ME
اوه، من به دلیل خصومت شخصی خیلی از تیلور سئیفت بدم می‌آدش :/ خودشم تقصیری نداره‌ها، ولی خب آره.
+من خیلی برام سوال شده که چطوری راه خواننده‌های ناشناسِ ظاهرا بدون وبلاگ به این جا می‌رسه. البته که بسیار بسیااار باعث خوشحالیمه!

خب،یه خورده پیشنهاد کردن واسم سخته،ولی فکر کنم

Final masquerade 

in the end

lost in the echo

و points of authority مناسب باشن.

واسه من اون موقع بیشتر جنبه‌ی آشنایی با چیزای جدید رو داشتن.واسه اون موقع ها جواب داد:)

از بین همشون اون دختره رو یادم مونده که همون اولش یهو پرید و گفت:THIS IS FALL OUT BOY! THIS IS FALL OUT BOY! THIS IS FALL OUT BOY! :دی

تو اولین فرصت (یعنی احتمالا یه ماه دیگه بعد از اربعین :دی) گوش می‌دم ایشالا :)

آرهه، فکر کنم اگه منم بودم ری‌اکشنی مثل اون می‌داشتم. یعنی همون اول که موزیک‌ویدیو پخش شد، گفتم یعنی اینا هیچ کدوم ندیدنش؟! چطور ممکنه؟!

من با اطمینان کامل میگفتم هیچ بند/هنرمند موردعلاقه‌ای ندارم و فکر نکنم هیچ وقت داشته باشم.همون طور که میدونید کافیه یه بار با اطمینان همچین چیزی رو به زبون بیاری تا خلافش ثابت بشه:/برهان خلف منم لینکین پارک بود:)) راضیم ازش:دی

اون عدم اطمینان رو هستم:))

خدا نصیب هیچ کس نکنه:/

Church رو نشنیدم.ولی عاشقانه های دور از کلیشه همیشه بهترینن:)

برای دفعات بعد در نظر میگیرم'-'حالا مشتاقیم بشنویم!

زیبا خوندید:)

پ.ن:انشالله خبرای خوب بشنوین.واسه من انگار از دو سه روز پیش یک سال گذشته،انقدر که دور و عجیب میمونه :دی

لینکین‌پارک! خیلی جالبن، منم دوست‌شون دارم تقریبا. البته یه آلبوم نصفه ازشون شنیدم و چندتا ترک پخش و پلا. بیشتر از همه هم از nobody's listening و numb رو دوست دارم از کاراشون. دیگه کدوم آهنگاشون تو مایه‌های این دوتان که برم گوش بدم؟
آره واقعا :))
انشااالله!
آره، اصلا از خود عاشقانه‌ها هم بار عاشقانه‌شون بیش‌تر می‌شه!
خب خب، مطمئن نیستم همونی باشه که گفتی، ولی اسمش بود COLLEGE_KIDS_REACT_TO_FALL_OUT_BOY.
راستش این‌طوری نبودم که بگم برم ویدیوهای مشابه‌ش واسه باقی بندایی که دوست دارم رو ببینم، ولی خب بامزه بود، باید می‌ذاشتمش واسه بعد از دهه‌ی اول محرم :ی
اون پسر تپله که صدای جیغ داشت رو دوست داشتم، خیلی بامزه بود! بعد جالبی‌ش برام این بودش که تموم موزیک‌ویدیوها رو دیده بودم، اون اولیه رو هم، بعد می‌گفتم اینا چرا تشخیص نمی‌دن؟! یعنی ویدیوهه رو ندیدن؟!
پ.ن: وااای، دقییییقا! یعنی حتی گاهی وقتا شب که می‌خوام بخوابم، به اول صبح که فکر می‌کنم، باورم نمی‌شه که همین امروز بوده! مخصوووصا وقتی که ظهر یه ذره بخوابم. یعنی تایم قبل از خواب و بعد از خواب، به اندازه‌ی جند ماه فاصله پیدا می‌کنن! نسبیته دیگه :دی

خب آقای استیو،انقدر که منطق سلیقه‌ی موسیقیمون شبیه همه(کلمه به کلمه) که من دیگه هیچی ندارم بگم:'

فال آوت بوی...از اولین بندهای راکی بود که گوش می دادم.سه،چهار سال پیش،چهارده،پونزده سالم بود.اون موقع که هنوز بند یا هنرمند موردعلاقه نداشتم.اولین آهنگی که ازشون شنیدم my songs know what you did in the dark بود.رو یه فیلم شنیده بودمش و خیلی خوشم اومده بود و کلی دنبالش گشتم تا پیدا شد:) 

متاسفانه باز هم چند سال پیش رم گوشیم نابود شد و همه چیزم پاک:/ موقع جمع آوری دوباره هم کلی چیزا جا افتادن.مثل آهنگای فال آوت بوی. ولی هنوز hold me tight or don't و last of the real ones رو خوب یادمه چون خیلی دوستشون داشتم :)

یه چیز دیگه که خوب یادمه یه ویدیویی توی یوتیوب بود،teens react to fall out boy.نمیدونم دیدین یا نه،ولی جالب بود.یه مدتی زیاد نگاه می کردم از ویدیوهای teens react و kids react درباره بندایی که میشناختم و اونایی که نمیشناختم و فقط اسمشون رو شنیده بودم.که خب باعث شد بیشتر آشنا بشم باهاشون.

این بود داستان من و فال آوت بوی:)))

پ.ن پساکنکور:خدا قوت!

آووو، چه قدر جالب! خوشحالم از این بابت =)
منم تا همین یه مدت پیش می‌تونستم بگم بند محبوبم Twenty One Pilotsه و هنرمند محبوب، Ed Sheeran. الان دیگه نه اصلا، آدم به هیچی نمی‌تونه اعتماد کنه دیگه :دی
منم این آهنگه رو خییلی دوست دارم :) بعد از این آلبوم MANIA رفتم یه سری آهنگ پراکنده ازشون گرفتم، اینم جزوشون بود، جالبته واقعا.
وااای، چه بد :/ منم یه سری به خاطر بابام (:/) آهنگای انگلیسی‌م رو کلا حذف کردم، و هنوزم خیلی از آهنگایی که دوست داشته‌م رو به آرشیوم اضافه نکرده‌م. آره، خیلی دردناکه، تسلیت عرض می‌کنم.
آخ که hold me tight or don't و last of the real ones چقدر دوست داشتنین! فکر کنم تو آلبوم منیا، غیر از اینا فقط Church بود که مستقیم می‌شه اسم عاشقانه روشون گذاشت، و این باعث شده بود از اون عاشقانه‌های صرفا عاشقانه و لوس نباشن، منم خیلی دوست‌شون دارم :)
الان ژدم دانلود بشه، کاشکی یه آدرسی‌مادرسی ازتون داشتم تا بعد بیام نظرم رو در موردش بگم :/
چه داستان زیبایی :)
پ.ن: ممنوونم خیلی زیاد! دیگه مشتاقیم نتایج بیاد و ببینیم کم گند زدیم یا زیاد :دی

من my chemical romance رو خیلی دوست دارم ازین سبکا، seethler هن خیلی خوب میخونه.

یه موزیک ویدیو دیدم دیشب اسمش hello my loneliness بود،اهنگشو قبلا شنیده بود ولی فک نمیکردم اینجوری باشه ام ویش D:  خ جذاب بود

سعی می‌کنم گوش بدم و می‌آم نظرم رو می‌گم :) هیچ کدوم رو نشنیدم تا حالا :(

واقعا برای کسایی که هنوز این بندرو پیدا نکردن تاسف میخورم.زندگیشون تباهه از لحاظ موسیقیایی.

من وقتی11سالم بو فک میکردم فال اوت بوی و top یکین:))نمیونم چرا

اییییول بابا! من تازه وقتی پونزده سالم بود تقریبا، شروع کردم به آهنگ گوش دادن :/
کلا این قدر که اینا قاطی ان با همدیگه =))
من قبلا تاپ رو خییییلی خیلی بیشتر از تموم بندا و سینگرای دیگه دوست داشتم، ولی الان حس می کنم فوب رو بیشتر از همه حس می کنم، و خب نود و شیش درصدش واسه منیاست، کلا با تموم کاراشون فرق داره، اصلا یهو زیر و زبر شدن.
I'm not sure why but this weblog is loading extremely ѕlow foг me.
Is anyone else having this issue or is it a isѕue on my end?
I'll cheсk back later and see if the problem still exists.
NO, IT'S NOTHIN' WRONG WITH ME
The kids are all wrong
The story's aloof
Heavy metal, rock my HEART
COME ON COME ON on and let me in...

Centuries | Fall Out Boy
Ӏ quite like reading through an article thаt can make people think.

Αlso, thank you for allowing mе to comment!
Huh? It made you think? OH! Don't think too much, maybe it'll make you a proffessor!
I didn alow you =| how you dare to camment here without my formal permission? I can't forgive you, may you burn in hell :/
Thank you foг sharing your tһoughts. I truly appreϲiate your efforts and
I will Ƅe waiting for your next write ups thanks once agɑin.
I don care what yoy think
As long as it's aboooout me
I don't care
I don care
I don care
Say!
I don care
I don care
Say
I
DON
CARE
what you think as long as it's about me
The best of us can find happiness in miiiiisery!
Say I don care
I don care...
Have you ever considereԀ ρublishing an e-book or guest authoring on other sites?

I have a blog based on the same information you discuss and would reаlly like to have you share some stories/information. I know my readers would value your work.
If you are even remoteⅼy intereѕted, feel free to shoot me
an e-mail.
Nup =|
Good to you =)
We're a ցroup ߋf volunteers and starting a
new schеmе in our community. Yοur website offered us with valuable information to work on. Yߋu've done an impressіve job and
our entire community wilⅼ Ƅe tһankful to you.
Don't u don't you don't you know I hate all my F.R.I.E.N.D.S.
I miss the days

I know it doesn't make any sense, but you remembered me of that bro =)

اسماشونو کپی کردم که بعدا گوش کنم ممنون حالا اینارو هم میشناسم

 

امیدوارم دوستشون بداری =)
خوشحالم از این بابت. منم امیدوارم هرچه زودتر فرصت کنم که سر حوصله بیام اون پست rock starsت رو بخونم و بتونم بگم حالا اون بندا رو هم می‌شناسم، بندایی که فقط اسمشو رو شنیدم و همیشه دوست داشتم کارای خوبشون رو گوش بدم.

ولی از لینکین‌پارک گوش دادم یه آلبوم! یادمه Numb و Nobody's listening رو خییلی دوست داشته بودم، کار قشنگی بود.

گوش کردم یعنی توی یوتیوب دیدمشون چه عجیب بود اصلا راک و زیرشاخه هاش که نبود هر آهنگشم سبکش متفاوت میشد توی Stressed Out تیپش پانک بود بعد رپ میخوند 😂 Heathens رو شنیده بودم دوسش داشتم فکر کنم مال فیلم جوخه خودکشی بود 

Chlorine هم با اینکه انگار یه چیزی توی ریتم آهنگش خراب بود ولی حسشو دوس داشتم بیشتر از Stressed Out ازش خوشم اومد

 

کلا اینا همینن😂😂! چون همه کاره آهنگاشون خودشونن، دیگه هرجوری دلشون می خواد کار می کنن و تو هیچ قالبی نمی گنجن حقیقتا، مرزهای ژانربندی رو جا به جا کردن.

آره، هیثنز مال اون فیلمه بودش. تو اون زده بود تو کار هیپ هاپ یه جورایی. اتفاقا ایمجن دراگنز هم واسه اون فیلم یه آهنگ خونده بودن، البته خییلی قشنگ نبود.

نامردیه اگه به Chlorine بگیم خراب، بگیم کوردای نامطبوع :دی کار قشنگیه واقعا، خوشحالم که دوستش داشتی. اون تیکه آخرشو من خییلی دوست دارم، اون جا که می خونه ive been tasted like the end of a weathered flag thats by the sea... can you build my heart with pieces? Im just a chemical... اگه درست یادم باشه. اون تیکش رو خیلی حس می کنم، خیلی دردناکه، عجز ازش می باره، واقعا حس عجیبی داره.

اگه یه وقتی دوباره دوست داشتی بازم بیشتر ازشون گوش بدی، تو رپاشون car radio و heavydirtysoul قشنگه. Ride هم قشنگه، فکر کنم سمت پانک رفته باشه.
حقیقتا درمورد سبک اینا نمی تونم با اطمینان اظهار نظر کنم، هرچی دستشون اومده زدن گذاشتن تو آهنگا! تازه اینا خوبه باز، خواننده بند، تایلز جوزف، قبل از این که بند رو راه بندازه یه آلبوم آماتور تو زیرزمین خونه شون تدوین و تقریبا منتشر می کنه. اون دیگه اصلا سبک پذیر نیستش، فکرشو کن، همشون متشکل از پیانو و گیتارالکتریکن! اصلا کارای عجیب غریبین.
یه مدت پیش هم یه سینگل دادن، واسه قرنطینه :دی اسمش level of concernه. اونم قشنگه، دوست داشتی گوش بده. تو اونم باز گیتارالکتریک می زنه، اصصلا نمی دونم باید چه سبکی حسابش کرد!
یه آهنگیم دارن، my blood، اونم فکر می کنم دیسکوموزیک به حساب بیاد!
کلا موجودات عجیب و دوست داشتنیی هستن =)

تشکر

خواهشمندم =)
امیدوارم دوست داشته باشی. اگه دوست داشتی حتما بگو بهم.

باشه هروقت تونستی ببینشون

twenty one pilots رو بیشتر اسمشو شنیدم تا خود اهنگاش 

اگه تونستی چندتا خوباشو بگو ببینم چجوریاست 

یه پست واسه معرفی آهنگای خوبشون می ذارم احتمالا بعدا، ولی نقدا اینا چیزایین که اکثرا دوستشون دارن و خیلی قشنگن، به نظرم خوشت بیاد:
Stressed out (اینو همه دوست دارن، همه!)
Heathens (خیلی قشنگه)
Chlorine (حقیقتش از موردعلاقه ترینام نیستش، ولی گویا خییلی پرطرفداره)
اگه اینا رو دوست داشتی بگو که بازم بگم.

+اگه عاشقانه هم گوش می دی، این دوتا هم قشنگه:
Tear in my heart
We don't believe what's on TV

ای بابا نظر دادم به این امید که بیای وبلاگم نظرتو بگی 😂

الان با گوشیم یادم نیست ولی از ایمجن درگن رادیواکتیو و نچرال تو ذهنمه که گوش کردم از وان ریپابلیک هم اوری ور آی گو از coldplay هم up & up بعدا سرچ میکنم میگم کدوم آهنگاشون رو تو پلی لیست دارم

دپرسیو که تنهایی ژانر نیست ولی میچسبونن به اول بعضی از سبکا

depresive black metal این ژانره

نمونش:

http://music-box.blog.ir/1395/02/08

http://music-box.blog.ir/1396/01/18

امیدوارم خوشت نیاد

بذار سر فرصت گوش بدم خب، می آم  می گم بعد =)
آهنگای قشنگین، نچرالو خیلی حس می کنم... اتفاقا تو همین پست آخرم هم از ردیواکتیو اسم برده بودم =)

آهاا، ممنون گفتی، چه جالب، نمی دونستم. البته آهنگای تونی وان پایلتز که بیشتر از همه دوستشون دارم همه خیلی دارک و غم انگیز و سوییسایدال و اینان، فکر کنم دپرسیو محسوب بشن، نمی دونم، گوش می دم اینا رو هم تو اولین فرصت.

خوبه منم اینایی که گفتی رو دوس دارم هرکدوم چندتا ترک عالی ازشون توی پلی لیستم هست

منم بعد از سالها از سبک کلاسیک خوشم اومد خیلی سبکا رو تجربه کردم یه روزایی تا حد ممکن سنگین گوش میکردم واقعا آدمو داغون میکنن و دوباره برگشتم به همینا

بنظر من سمت بلک متال و دپرسیو اینا اصلا نرو واقعا چیزی توشون نیست از نظر محتوا هم که هیچن وکلا لو باتری میشی

من حس موسیقی برام خیلی مهمه فکر کنم ازین نظر کلا راهمون از هم جدا میشه

کل آهنگای تونی وان پایلتز و ایمجن دراگنز، و تقریبا همه کلدپلیا رو گوش دادم من =) واقعا خوبن... کدوم آهنگاشون رو دوست داشتی؟

متال گوش ندادم تا حالا درست حسابی... ولی من راستش برای آهنگ گوش دادن معیارم ابدا سبک نیست، ژانر فقط یه قالبه که خواننده چیزی که می خواد رو توش می ریزه، شاید اگه شرایط فرق می کرد الان ایمجن دراگنز جاز می خوندن اصلا! من براساس معیارای دیگه ای مثل خواننده و همکاریاش آلبوما رو گوش می دم، و بعد می رم ببینم ژانرش چی بوده و اینا.
آهنگای کلاسیک زیادی گوش ندادم و نمی تونم قضاوت کنم. یه سری سرحوصله می آم اونا که تو وبت معرفی کردی رو گوش می دم و نظرم رو می گم، امیدوارم خوشم بیاد =)
ممنون درمورد نظرت درباره بلک متال و دپرسیو، چیز خاصی از این سبکا نمی دونستم.
حس موسیقی؟ ببینم، مگه کسی هست که به خاطر چیزی غیر از حس هم موسیقی گوش بده؟؟

+دپرسیو ژانره؟ یا منظور همون آهنگای دپ و دارکه؟

خیلیم دوس داریم

البته من بیشتر راک کلاسیک دوس دارم ولی تا اخر عمر که نمیشه چندتا آهنگو تکراری گوش کرد

چه خووب =)
اوهوم، ولی انگار منظورم رو بد رسوندم :دی هستن کسایی که فقط چندتا سبک خاص رو گوش می دن، یا کل آهنگاشون تو یه فاز خاصه.
کلاسیک نه :/ من اصلا با کلاسیکا حال نمی کنم، ولی خب راک بسی دووست می داریم. Coldplay, imagine dragons و twenty one pilots که بندای محبوبمن هم بیشتر راک محسوب می شن.
اون آشفتگی آهنگای راکو دوست دارم =)
+اگه از ترکای این پست گوش دادی دوست دارم نظرتو بدونم.
جمعه ۹ اسفند ۹۸ , ۲۰:۲۹ مائده ‌‌‌‌‌‌‌

اوه کام آن! کی میتونه فقط آهنگایی مثل مایکروفون رو دوست داشته باشه! :)))

من همه چیز گوش میدم تقریبا، منتها سبک مایکروفون برای شافل صبحگاهی کاملا مناسبه! :دی

خب هستن واقعا! کسایی که فقط براشون مهمه که آهنگ یه ریتم باحال داشته باشه و دیگه کاری ندارن که چی می‌گه و اینا.
جمعه ۹ اسفند ۹۸ , ۱۱:۴۷ مائده ‌‌‌‌‌‌‌

من این پستو بوک مارک کردم که سرفرصت بیام گوشش بدم، لطفا تا اون روز وبلاگتون رو نترکونید. با تشکر :دی

وای خیلی باحال بود😂، ممنون واقعا!

فکر نکنم این‌جا رو ببندم، تغییر موقت قالب هم برای این بودش که نظر خصوصی برای پست آخر فعال بشه.

البته اگه شما فقط آهنگایی مثل اون مایکروفن رو دوست دارین اینا خییلی پیشنهاد نمی‌شه، عوضش فکر کنم از centuries و this ain't a scene it's an arms race خوشتون بیاد که مال همین بنده.

اتفاقا برا عنوان پست هم بهش فک کردم ولی بیشتر وقتا حتی ساده‌ترین حالت عنوان هم به زور به ذهنم میرسه😂😂

پس مشکل از من نیست، انگار کلا نفرین شده‌ست! شده پست رو تا آخر بنویسم و بعد چون عنوان مناسب به ذهنم نمی‌رسه ولش کنم، بعدا که یه چیزی به ذهنم رسید تازه منتشرش می‌کنم😅. چندتاشون هم هستن با عنوانای kdbid و ifkfj و این‌جور چیزا، به خاطر فقدان عنوان منتشر نشده موندن😅.

سختی کار رو نشون می‌ده دیگه، که پشت این اسمای پنهان و ظاهرابی‌ربط، کلی فکر خوابیده.

دیشب یه دور گوش دادم و خب بعضی تیکه‌هاش جالب بودن، ولی کلا آلبوم خیلی پر سر و صدا بود و از این نظر به سلیقه‌م نخورد.😅 البته این که نصفه شب همه رو پشت سر هم گوش دادم هم بی‌تاثیر نبود! اون تایم آدم دلش یه چیز آروم می‌خواد. دلم می‌خواد یه دور دیگه هم گوش بدم و مرسی که لیریکسشم گذاشتین.

 

آره آفرین! اینم نکته‌ی قشنگی بود👍

من در مورد کتابا و فیلما، از اونایی که اسمشون جوریه که مستقیم تو خود اثر اشاره نشده و باید فکر کنی چرا این اسمو گذاشته خوشم میاد. در مورد آهنگ و آلبومم همینه.

آره، اینو قبول دارم، همه‌ی آلبوم پرسروصدا بود و یه جاهایی آزاردهنده می‌شد، ولی خب یه‌طوری هم بود که اگه این‌طوری نبودش هم نمی‌شد، روح آلبوم کلا پرسروصدا و شلوغ بود.
امیدوارم بار بعد بیشتر لذت ببرین ازش.
گنجایش لحظه‌ای مغز من کمه، هروقت بیشتر از چهارپنج‌‌تا آهنگ جدید گوش می‌دم کلا قاطیشون می‌کنم. تنها کاربردش اینه که متنشون رو هم می‌خونم که برای دفعات بعد بدونم چی دارن می‌گن.
بعدا که دوباره گوش می‌دمشون کم‌کم می‌فهمم که آها، این غمگین بود، این‌یکی خیلی عمیق بود، از این خوشم می‌آد و اون یکی فلان و اینا😅.
همچنین خواهشمندم بابت لیریکس، یا لیریکز، نمی‌دونم!

آره، دقیییقا! یه حس خوبی به آدم می‌ده، حس کشف کردن، یه‌جوریه که آدم اون لحظه فکر می‌کنه فقط خودشه که می‌دونه، خیلی باحاله😄!
یه چیزی هم به ذهنم رسید الان🤔، که برای عنوان پستا همچین خلاقیتایی به کار ببریم مثلا.

من تنها آهنگی که از این بند داشتم تا حالا Immortals بوده. الان می‌خوام بشینم یکی یکی گوش بدم آهنگای این پست رو :)

راستی اونجا که راجع به اسم آلبوم حرف زدین خیلی خوب گفتین.

تا قبل از این آلبوم منم همین‌طور بودم =) چه خوشحال‌کننده، امیدوارم به سلیقه‌تون بخورن و دوستشون داشته باشین. خوشحال می‌شم بعدش نظرتون رو درموردشون بدونم.

بسی شاد شدم! یه چیز دیگه هم می‌خواستم بگم که یادم رفت، حالا به شما بگم عوضش😄. مشابه آلبومی که اسمش اسم هیچ‌کدوم از ترکاش نیست می‌شه آهنگی که اسمش توی آهنگ خونده نمی‌شه اصلا، این آهنگا هم هرچند خیلی کمن ولی از اولش یه حس خوب و مرموزمانندی به آدم می‌دن، جالبن دیگه درکل.

+عکس متن آهنگا رو هم به پست اضافه کردم، گفتم بگم که شاید این‌طوری برای گوش دادنشون راحت‌تر باشین.

هلاک این نکته سنجیتم من:|

اسمه آهنگه bad هست. لازم نی بری حتما اونجا.

وای خیلی قشنگ بود، باقی آهنگاش رو می‌ذارم تو لیستم. صداش هم آره، دقیقا همون بود.
I'm bleeding out, 'cause we can't go on

اوهوم. من خوبم. تازه وقتی نمره‌های ترم قبل اومد خوب‌تر هم شدم! باورت میشه معدل ترم اول دانشگاهم از ترم اول دوازدهم بهتر شد؟ 😄

دانشگاه که فعلاً اوضاعش مشخص نیست. اول هفته ما رو از خوابگاه انداختند بیرون و تعطیل شدیم. از هفته بعد هم احتمالاً کلاس‌هامون مجازی باشه. فعلاً داریم از تعطیلات لذت می‌بریم :)

مدرسه شما هم تعطیل شده؟

خداروشکر =) ایول بابا! اصلا تو واسه درسای تخصصی و به‌دربخور دانشگاه ساخته شدی. منم ترم اول امسال گرفتم هیژده وشصت و چند، امیدی هست که منم به این افتخار رفیع نائل بشم؟
اع :| برگشتی شهرستان یعنی؟؟ امیدوارم لذت تعطیلات مانا باشه! گفتی کلاس مجازی، این هفته یه وبینار کنکوری شرکت کرده بودم، مشکل داشت برگزار نشد. منم که با یوزر دوستم رفته بودم شروع کردم مسخره بازی. گفتن به علت مشکل فنی برگزار نشد، منم نوشتم نه خیر، به علت خطای انسانی! کی می‌خواد جواب پدر مادرا رو بده؟ چشمشون به بچه‌شونه که پای لپ‌تاپن و می‌گن کار درسی داریم مثلا. تازه من که رایگان رفته بودم، ولی هی می‌گفتم پول منو پس بدین! خلاصه خیلی خندیدیم.

اوهوم، ما هم تعطیلیم، البته قبلش هم اختیاری بود کلاسا و برای منی که فقط حسابان و فیزیک می‌رفتم تعطیل محسوب می‌شد. ته دلم می‌گم کاشکی پارسال این‌طوری می‌شد، می‌تونستیم کلی از تعطیلات استفاده کنم و از اون کلاسای مسخره خلاص می‌شدم!

نه no time to die. برای فیلم جدید جیمزباند خونده. اونقدر دوستش دارم که فک کنم فردای روز انتشارش بالای هزار بار گوش کردم:| تقریبا کل روز داشت پلی میشد.

اره سبکشون خیلی فرق داره. و عجیبه که دوتاشونم تو یه دستن.

هیچوقت با اعضای وان دایرکشن ارتباط برقرار نکردم. کلا زیاد آهنگایی که به اون شکل باشنو دیگه گوش نمیدم. مندزم جدیدا صداش میره رو مخم:| جیمز بی خوبه. 

https://soundcloud.com/jamesbaymusic/bad اینو گوش کن. البته باید وی پی انت روشن باشه تا کامل پخش بشه.

 

بله :|

آها، درجریان نبودم طبق معمول، سعی می‌کنم گوش بدم. اگه سه دیقه باشه متوسط، هزاربارش می‌شه پنجاه ساعت، یعنی اگه روزی فقط چهارساعت بخوابی و بقیه‌اش رو اینو گوش بدی، بعد از دو روز و نیم می‌تونی هزاربار گوشش بدی :دی

الان وی‌پی‌انم مشکل داره و کللا پخشش نمی‌کنه =/ ایشالا به زودی.

اتفاقا داشتم دنبال خواننده ای که تو این سبک خوب باشه می گشتم.

در واقع داشتم sound cloud‌ آخرین آهنگ بیلیو گوش می کردم که کشف کردم سبکش آلترناتیوه. بعد زدم رو هشتگش و گشتم دنبال خواننده هایی که تو این سبک خوب باشن ولی چیز مشخصی پیدا نکردم. فقط یه ترک از lil nas و خواننده ای به اسم james bay‌اگه اشتباه نکنم. که خب صداش یچیزی بود بین مندز و وان دایرکشن:| 

بگذریم پست خیلی خوبی بود:) ممنون که نزاشتی بره تو لیست آماده ی انتشار. 

Everything I wanted؟ هنوز گوشش ندادم، ولی آلترنیتیو یه دونه strange addiction ازش شنیدم که متنش اذیتم کرد ولی😑، من با همین پسرا راحتترم، اصلا گوش کردن به دخترا به من نیومده. و خب آلترنیتیو اون خیلی با اینا فرق داره‌ها فکر کنم، اون یکی خیلی آرومتر و ظریفتر بود، اینا که من گفتم خیلی شلوغترن و پر صدای گیتارالکتریک هم هستن و اینا.
درهرصورت امیدوارم دوست بداریدش. حالا که فکرش رو می‌کنم، شاید منطقیتر بود اول از آلبوم American beauty American psycho می‌گفتم، این منیا یه‌کم خاص‌پسنده ولی اون پرطرفدارتر بود، نم‌دونم. فعلا نقدا  immortals و centuries و hotel in NYC و irresistibleش قشنگ بودن.
یه زمانی چقدر وان‌دی رو دوست داشتما😂، ولی آلبوم جدید هری هم خوب بود خیلی. با شان‌مندز هم یه مدته که مشکل شخصی دارم، وگرنه خوبه که. این جیمز بی رو هم نمی‌شناسم متاسفانه :/ گوش بدم ازش؟
خواهشمندم =) البته نمی‌خواستم بزنمش پیش‌نویس و ایناها، می‌خواستم منتشرش کنم ولی بگم نذاردتش تو صفحه‌ی اصلی، اون‌وقت اگه احیانا کسی دوست داشت و پیگیر بود خبردار نمی‌شد و خودش باید پامی‌شد می‌اومد تو پیجم و مثلا از بخش موضوعات می‌اومد و متوجه پست جدید می‌شد. بگذریم، منصرف شدم به‌هرحال 😄.

پ. ن. راستی نذاشتی چون از نگذاشتی می‌آد، با ذال نوشته می‌شه، گفتن بذار منم از یکی غلط املایی بگیرم 😄.

از این معذوریت در بیا استیو :)

منم میخوام این کارو بکنم.

 اینجا رادیو نیستش که کسی تن صدا و چمیدونم شمردگی و سلیس صحبت کردن اونقدری براش مهم باشه؛ بعلاوه فک کنم حس بهتر و نزدیک‌تری خواهیم داشت.

قول نمی‌دم ولی خب بهش فکر می‌کنم😅، نمی‌دونم، کلا من آدم صدبارویرایش‌کردنم. کلا تا حالا برا کسی به عنوان پیام ویس نفرستادم، غیر از چند مورد برای کودکان زیر هفت سال😅.
اگه یه روزی فکر کردم این‌جا گفتن آرامش بیشتری نسبت به نوشتن بهم می‌ده، دوباره می‌آم چندبار پیامتون رو می‌خونم و سعی می‌کنم جسارتش رو به خرج بدم.

منم‌ یه جاهایی فکر‌کردم یکی دیگه داره می‌خونه :) 

اک، چه باحال، پس فقط من نبودم =)
جالبیش این بود که همین‌طوری الکی تن صداش رو عوض نمی‌کرد، کاملا به‌جا بود و باعث می‌شد حس بهتری بده.

سلام :)

آهنگ انگلیسی ، کره‌ای و حتی مشاهده شده ،ترکی هم گوش می‌دهیم.

نه تنها متن و ریتم که خواننده هم واسم مهمه :)) 

واسه منکه حوصله سربر نبود و خیلیم دلم باز شد :) فکر می‌کنم برای بقیه هم همینطور بوده.

حالا برم گوش بدم...

سلام =)
من فقط دوتا ترک کره‌ای گوش دادم، بخشی که انگلیسی می‌خوندن اون‌قدر برام نامانوس بود که دیگه گذاشتم کنار =/
اگه منظورتون از ترکی، شاهکار هنری قرن، تامام‌تامامه، باید بگم یه تیکه‌اش هم آلمانی می‌خونن، می‌تونین آلمانی رو هم به لیست افتخاراتتون بیفزایید.
چه خوووب، ممنون که گفتین =))

با ذوق اومدم و فکر میکردم یه ویس از خودت باشه!

ای بابا، اندکی دچار عذاب وجدان شدم =( منظورم این بودش که با اسمشون خیلی احساس همزادپنداری می‌کردم، جوری که اسمش رو که دیدم مثلا فکر کردم خودمم و اینا، ببخشید دیگه =(

تو حرف زدنای معمولی بد نیستم، شاید یه کم خوب هم باشم، ولی وقتی یه کم احساس قاطی حرفام می‌شه، اصلا صدام عوض می‌شه و به تته پته می‌افتم و کلمه‌هام قاطی می‌شن و اینا، اون‌قدر که شنونده رو خسته کنم بالاخره. از ارسال پست صوتی، این‌جا که همه‌ی حرفام احساس دارن معذوریم😅.
دوشنبه ۵ اسفند ۹۸ , ۲۳:۵۷ دختر دماغ گوجه ای :)

واقعیتا نمیدونستم به این سبک آهنگ میگن پانک، من سلیقه ام قاطی پاتیه آخه، متاسفانه یا خوشبختانه !

تجربه خوبی بود ولی.. :)

منم دقیق نمی‌دونستم، فکر می‌کردم آلترنیتیو راک باشه، چندتاشون هم که مسلما باید راک باشن. بعد سرچ کردم و گوگل جان این‌طوری گفت. الان هم ژانر بند رو سرچ کردم، اینو تحویلم داده:
pop punk, pop rock, pop, alternative rock, emo, emo pop, punk rock, and electropop, with elements of electronic, R&B, soul, funk, blue-eyed soul, hip hop, and hardcore punk
دیگه هرچی سبک موزیک بلد بود نوشت :|

یکی همین بند فال‌اوت‌بوی، یکی هم تونی‌وان‌پایلتز، فکر کنم بهتره برای این دوتا سبک جداگونه تعریف کنن، از بس که همه‌ی آهنگاشون قاطی‌پاتی و ایناست. به نظرم درستش هم همینه، هنرمند اصلا نباید تو این قالب‌های رسمی بگنجه! باید بذاره هرچی دستش می‌آد بنوازه و بسازه و اینا. خوبی بندا همینه، با همدیگه مچن و همه کارا رو خودشون می‌کنن، دیگه یه جوری با هم کنار می‌آن و آهنگشون رو سرهم می‌کنن.

=)

آهنگ انگلیسی گوش نمی‌دم، ریتم آهنگ برام مهمه، پانک و آلترنیتیو هم نمی‌دونم چیه.

ولی «اجحاف» رو با ح جیمی می‌نویسن :) دوباره آیا قراره توی پستت اصلاح کنی و مرا لینک کنی؟ =)

+ چه خبرا؟

خب، می‌تونیم رو باقی اشتراکاتمون زوم کنیم =) منم از لحاظ تخصصی نمی‌دونم! ولی خب به طور کلی، دوتا سبک موسیقین، براساس این‌که تو هرکدوم چه جور سازایی هست و بیتشون چطوریه و اینا، برای من که کاملا حسیه. شده که یه آهنگو گوش می‌دم و می‌گم به‌به! از خوبان آلترنیتیو! بعدش می‌فهمم نه، اصلا راک بوده :| خلاصه که دنیاییه برای خودش انگار.

آره دیگه، علاوه براون قراره دوباره دعا کنم که اینم تو کنکور بیادش =) حساب کردم، تو آزمونایی که از اول امسال دادیم، هفتاد و چند درصد غلطای ادبیاتم، لغت و املا بوده!

+هیچی دیگه، اوضاع معمولیه، فکر کنم تا عید همه‌ی تخصصیام رو ببندم دیگه، ولی امان از عمومیا!
گفتم حالا که قلمچی این هفته کنسل شدش، بذار بیام یه حالی به خودم بدم پست بذارم و حرف بزنیم و اینا، افسرده نشم! دلم گرفته بود مقداری.
تو خوبی؟ بروبچ شریف چطورن؟ زندگی دانشجویی همچنان به وفق مراده؟
دوشنبه ۵ اسفند ۹۸ , ۲۳:۴۷ دختر دماغ گوجه ای :)

اون موقع که پلی لیستم قدیمی شده بود دنبال آهنگ میگشتم ترک HOLD ME TIGHT OR DON'T رو دانلود کرده بودم...انصافا نمیدونستم انقدر خفنن! خیلی گروه خلاقین، مرسی! :)

پ.ن آخر. لطفا از این احساسا نکنید، هم!

منم خیلی یهویی باهاشون آشنا شدم، با آهنگ Immortals، آخر انیمیشن Big Hero 6، منم اون‌موقع نمی‌دونستم این‌قدر خفنن وگرنه زودتر می‌اومدن سراغشون. خواهشمندم =)
پ. ن. آخر. بسی ممنون =) دلم گرم شد کمی تا قسمتی.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan